Schoenen.
Blogberichtje van Valhalla liet me nadenken over mijn schoenen. Ik heb in principe 1 paar winterschoenen (laarzen). Twee hakjes, twee paar sandalen, een paar rubberen laarzen en een paar sportschoenen. Nu las ik ergens anders (ik weet niet meer waar) dat je schoenen langer mee gaan wanneer ze na 2 dagen erop lopen 1 dag mogen rusten. Dat gaat dus niet met mijn winterschoenen. Dus kreeg ik gelijk een aandrang tot het kopen van een extra paar.

Of niet…

Ik heb nog een kapot paar staan! De binnenzooltjes zijn kapot en een riempje is stuk. Dit kan ik allebei zelf fixen. Als ik ze dan ook nog een keer gezellig poets, dan is het weer als nieuw. Vandaag op pad voor binnenzooltjes dus!

(mocht iemand zich afvragen waarom ik 2 paar sandalen heb: 1 paar gebruik ik als ‘waterschoen’, we houden van kanoën)