Al een hele tijd heb ik een wallpaper van een jong getalenteerd grafisch ontwerper Merel. Het is een filmschema van Pulp Fiction; een vereenvoudigde weergave, zonder verlies van gebeurtenissen en met de karakteristieke details, van de ingewikkelde verhaallijn van de film.

Ik ben nu overgestapt naar een wallpaper met een simpele tekst die me helpt te focussen:

Hier en nu
Accepteer situaties zoals ze zijn
Focus op het moment
Aandacht voor je handelen, je omgeving, je naasten

Ik heb beide wallpapers online gezet om vrij te downloaden. Ik zou het leuk vinden als je laat weten wanneer je een van deze wallpapers gebruikt. Ze zijn allebei 1440*900, maar vanwege de witte ondergrond is het heel gemakkelijk zelf aan te passen naar een formaat dat past bij jou beeldscherm.

[Wallpaper Pulp Fiction]____[Wallpaper hier en nu]